Skræddersyede rejser til Kroatien

Prisgaranti på alle tilbudte objekter

Mængde- og grupperabatter

Åbent alle dage (6.00-22.00)

Betingelser

Rejsebetingelser

Rejseselskab DK-Kroatien I/S er dansk momsregistreret og er omfattet af loven om handel med tjenesteydelser. Alle rejser sælges som kør-selv-rejser.
Det er kun selve indlogering, der kan bookes igennem DK-Kroatien. Vi rådgiver gerne om alt de praktiske - rejsen, flyafgange, shuttle, biludlejning og lignende.
Vores erhvervskonto er i Danske Bank.
Vores revisor igennem 10 år var Peter Berg, Sæby.
Vores nuværende revisor (siden 2016) er Martin Helledie, Brovst.
Vores adresse ligger i 9000 Aalborg.

Bestilling – betaling af rejsen
Rejsen skal bestilles via e-mail. Ved bestillingen har vi brug for navne på alle rejsende og mobiltelefon på rejselederen. I enkelte tilfælde (når kroatisk turistskat skal betales igennem os) har vi brug for antallet af voksne og antallet af 12-17 årige. Gæsternes adresse, CPR-numre og lignende har vi bestemt ikke brug for.
Herefter sender/mailer vi en regning med angivelse af rejsemål, datoer, længden af opholdet, pris og gældende betingelser for den bestilte ophold. Din opgave er at tjekke om oplysninger passer på det aftalte. 
På regningen er anført bankkontonummer (Danske Bank), hvortil depositum, samt restbeløb overføres til og hvornår. 
Med indbetalingen af depositummet, bekræfter kunden samtidigt at have accepteret de skriftligt meddelte eller på Internettet oplyste vilkår for rejsen.
Når vi modtager depositum indbetaling sender vi automatisk rejsebeviset, samt hjælpefiler og står til jeres rådighed.
Restbeløbet skal betales senest den dato, som er anført på regningen.

Afbestilling
Ved afbestilling (altid per mail) gælder de betingelser, som ligger i tilbudslinket. Vi arbejder med mange forskellige kroatiske partnere og er underlagt deres betingelser. Derfor har hvert af vores objekter sine egne afbestilingsbetingelser. 

Aflysning 
Dk-Kroatien I/S har ret til, mod tilbagebetaling af det indbetalte beløb, at aflyse opholdet som følge af katastrofer, krigshandlinger, uroligheder, strejker og lignende.
 
Reklamationer 
Eventuelle reklamationer skal i første omgang meddeles til receptionen/værten. Bliver de ikke omgående løst, så skal reklamationer meddeles til DK-Kroatien senest 24 timer efter ankomsten per sms, telefonisk eller per mail, og vi vil forsøge at afhjælpe problemerne med det samme. Reglen er at tilstand af det bestilte objekt skal svare til vores beskrivelser og de specifikationer, der er anført på regningen. Specialle aftaler, der ikke er anført på rejsebeviset (voucher), er bureauet uvedkommende.
Komplikationer, der opstår i løbet af jeres ophold skal i første omgang meddeles til receptionen/vært straks og bliver det ikke omgående løst, så skal de meddeles til DK-Kroatien.